نتایج یک تحقیق: بسیاری از مردم بدون هیچ دلیلی آنلاین می شوند
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک

این یک حقیقت ملموس و آشکار است که امروزه برای بسیاری از مردم اینترنت به یکی از ابزارهای دلپسند جهت گذران وقت های تلف شده تبدیل شده است. حال پروژه تحقیقاتی اینترنت و زندگی آمریکایی که در مرکز تحقیقاتی Pew در حال انجام است، اعداد و ارقام جالبی را نشان داده است. طبق نتایج این تحقیقات، نیمی از افرادی که آنلاین می شوند، در حقیقت هیچ کار خاصی برای انجام دادن ندارند!

یک آمارگیری تلفنی توسط این شرکت نشان داده که ۵۳ درصد از افراد در گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، روزانه از اینترنت بدون هیچ دلیل و هدف خاصی استفاده می کنند. در این بازه سنی اعداد و ارقام در اوج خود قرار دارند و با بالا رفتن سن درصد ها پایین تر می آیند. حدود ۲۷ درصد افراد ۵۶ تا ۶۴ ساله روزانه برای سرگرمی و گذراندن وقت آنلاین می شوند. در حالی که این میزان برای سنین بالاتر از ۶۵ سال به ۱۲ درصد می رسد.

هرچند که این تحقیق در آمریکا انجام شده است، اما چندان دور از انتظار نیست که در دیگر کشورها هم با رفتار مشابهی از طرف کاربران اینترنتی روبرو شویم. خب، دفعه بعد که حوصله تان سر رفته بود، کامپیوترتان را روشن کنید، اینترنت آماده است که شما را سر حال بیاورد.

راستی، شما چه میزان از زمان وب گردی تان صرف انجام کار می شود؟ چند درصد آن بدون هدف و فقط برای گذر زمان است؟



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 776
بازدید کل : 219460
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1